05 January 2009

Bisikan Taqwa - Qathrunada

Tuhan aku ini hamba-Mu pimpinlah
Tuhan aku ini hamba-Mu maafkanlah
Aku selalu membuat kesalahan
Setiap hari ku membuat dosa
Ampunkanlah hamba-Mu ini

Tuhan… hamba-Mu ini lemah
Memerlukan kekuatan dari-Mu
Jangan biarkan ku terumbang-ambing
Dengan kehidupan dunia yang menipu
Berilah aku petunjuk selalu

Iman itu adalah segala-galanya
Hidayah tinggi nilainya
Taufiq sangat berharga

Iman itu adalah segala-galanya
Hidayah tinggi nilainya
Taufiq sangat berharga

Anugerahkanlah kepada ku
Agar aku mulia disisi-Mu
Tuhan kalaulah bukan petunjuk dari-Mu
Sudah tentu aku tersesat jalan

Kalau bukanlah taufiq dari-Mu
Menempuh jalan tentu tidak mampu
Oleh itu pimpinlah aku dalam hidup di dunia ini

Begitulah harapan ku pada-Mu
Setiap doa ku panjatkan

Begitulah harapan ku pada-Mu
Setiap doa ku panjatkan

Engkau dengarlah doaku ini
Engkau terimalah permintaanku
Engkau terimalah permintaanku
Engkau terimalah permintaanku…

1 comment:

najmi said...

Assalamualaikum buat sahabat blog ini, terima kasih atas perkongsian artikel ilmu minda , dawaah , atas tajuk2 yang menarik buat saya membacanya syukran